فراخوان مقاله همايش ملي چشم انداز صنعت گردشگری در دولت تدبير و اميد
پیغام مدیر :
تمرکز فعالیت ایتور بر گردشگری و کمک به این صنعت است. لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید
بازدید : 388
نویسنده : محمد نجاتی

همايش ملي چشم انداز صنعت گردشگری در دولت تدبير و اميد در سه حوزه مديريت توريسم، ديپلماسي عمومي و گردشگري مقاله می پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، نخستین همایش ملی چشم انداز صنعت گردشگری در دولت تدبیر و امید به منظور بررسی راهبردها و چالش های صنعت گردشگری کشور توسط مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می گردد.

بابک ارسیا، رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران درخصوص برگزاری این همایش گفت: با فعال‌تر شدن دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی بین‌الملل و نتایج موفقیت‌آمیز مذاکرات، نام ایران در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری بیشتر مطرح شده است و این فرصت خوبی است تا راهبردها و چالش های پیش روی این صنعت در محورهای سلامت، آموزش، تبلیغات و بازاریابی، مدیریت استراتژیک، ارتباطات و حمل و نقل و دیگر موضوعات آن به صورت علمی بررسی شود.

 این همایش مقالات کاربردی را در محورهای چشم انداز، راهبردها و چالش هاي گردشگري سلامت، گردشگري ساحل محور، آموزش گردشگری، توسعه ارتباطات و حمل و نقل گردشگري، مديريت استراتژيك، تبليغات و بازاريابي منطقه اي و جهاني، جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي در گردشگري، توليد ملي و اشتغال از راه گردشگري در دولت تدبیر و امید، نقش ديپلماسي عمومي دولت تدبير و اميد براي ايجاد تعامل و جذب گردشگر از كشورهاي مختلف، بررسي مزيت ها و محدوديت هاي نسبي دولت تدبير و اميد براي توسعه گردشگري و ... پذیرا می باشد.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی همچنین بررسی نقش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ارتباط با پیشبرد اهداف دولت را یکی از موضوعات اصلی این همایش عنوان کرد و افزود: این سازمان ماموریت دارد تا ضمن حفاظت از سرمایه ها و مواریث تاریخی کشور و معرفي فرهنگ و تمدن ايران اسلامي به جلب و تامین نیازهای گردشگران خارجی و داخلی بپردازد که تماما منجر به ارزآوری و اشتغال خواهد شد. این همایش فرصت مناسبی است تا عملکرد سازمان میراث فرهنگی در دولت یازدهم نقد و بررسی و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات تا آخر مهرماه می باشد و علاقمندان می توانند برای شرکت در همایش و ارسال مقالات خود به سامانه ثبت نام همایش مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 66491136 و 66491222 تماس حاصل نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار گردشگري , ,
:: برچسب‌ها: فراخوان مقاله همايش ملي چشم انداز صنعت گردشگری در دولت تدبير و اميد ,



مطالب مرتبط با این پست
.